Dette er årets store høydepunkt hvor varehandelen og serveringsbransjen møtes. Butikk-, service- og serveringskjeder, eiere, forvaltere og driftere av kjøpesentre og handelsparker, sentrumsutviklere m.fl.

Kjøpesenterkonferansen gjennomføres på Thon Hotel Oslo Airport 12. og 13. mars 2025 (uke 11)

På konferansen får du ca. 16 tidsaktuelle foredrag og samtaler, norske, nordiske og internasjonale, over to dager. Om blant annet trender, om utviklingsprosjekter, om menneskers vaner, om marketing som treffer, om trusler å se opp for og om muligheter å jobbe etter.
Det blir også messe, gode minglepauser, Bli kjent kveld onsdagen og Festaften med Awards torsdagen.

Leasingtreff onsdag 12. mars for de som jobber med etablering og utleie onsdag ettermiddag fra ca 16:45 til 18:45. Kun for inviterte.

Buss mellom hotellene. Vi har satt opp egen gratis buss som går mellom hotellene på morgenen, ved lunsjtider, ved middagstider og på kvelden/natten. God tur!

Konferanseprogram

Dag 1 – 12.03.2025

09:00
–10:30

Registrering, mingling og småmat

Registrer deg ved inngangen til konferansen i god tid før vi starter presis klokken 10:30.

Innsjekking hotellrom starter kl. 15:00. Utsjekk er kl. 12:00.

Klar for registrering
Få deltagerbevis og bonger
10:30
–10:45

Velkommen til Kjøpesenterkonferansen 2025

Velkommen og intro av konferansier.

10:45
–11:30

Foredrag

11:30
–12:00

Pause og messebesøk

Mingle- og messetid. Ta med deg kaffekoppen å slå av en prat med våre utstillere.

12:00
–13:00

Foredrag

13:00
–14:30

Lunsj og messebesøk

14:30
–15:30

Foredrag

15:30
–16:00

Pause

16:00
–17:00

Foredrag



17:00
–19:00

Lukket Leasingtreff

Utleiere og leietagere får på forhånd ett visst antall plasser de kan fordele blant sine.

Alle andre konferansedeltagere har fri frem til Bli-kjent kveld klokken 19:00.

17:00
–19:00

Fritid

For alle som ikke deltar på Leasingtreffet

19:00
–02:00

Bli-kjent kveld med mat, drikke og lett underholdning

Vi serverer småretter og alle får to bonger til vin/øl/cider/min.vann. 

Antrekk: Uformelt

Barene stenger 02:00

Hyggelig og uformelt

Dag 2 – 13.03.2025

07:00
–09:15

Frokost

Nyt en deilig frokost!

Vær på plass i konferansesalen senest 9:30.

God morgen...
en god frokost gjør dagen friskere!
09:30
–09:40

Oppsummering dag 1

Konferansier oppsummerer inkl. stemningsfilm fra gårsdagen

09:40
–10:30

Foredrag

10:30
–11:00

Messepause

Standene har mye spennende å tilby for at din virksomhet skal få vekst i fornøyde leietakere, ansatte og ikke minst kunder.

Nyt pausen...
Slå av en prat med våre hyggelige utstillere!
11:00
–12:00

Foredrag

12:00
–13:30

Lunsj og messebesøk

Tid for litt i magen, hyggelig prat og besøk på standene.

Lunsj og messe.
En god kombinasjon.
13:30
–14:30

Foredrag

14:30
–15:00

Pause og messebesøk

Tid for pyfyll!
Både til hodet og i koppen.
15:00
–16:15

Foredrag og oppsummering

16:15
–19:00

Fritid og mingling

19:00
–19:30

Aperitif serveres utenfor konferansesalen

Vi møtes utenfor konferansesalen til en hyggelig aperitif.

Antrekk: Pent

Mingletid :)
En forsfriskning før festen!
19:30
–02:30

Festaften med Awards, underholdning og dans

Gjør klar for en "heidundranes" Festaften med dine bransjekolleger. Det serveres tre-retters middag med drikke. Det blir Awards, underholdning samt mye latter og dans ut i dine sene timer.

Baren stenger 02:00

Partytid!
Bare å glede seg!

Dag 3 – 14.03.2025

06:00
–09:30

Frokost og utsjekk (12:00)

Nyt en god frokost etter dagen derpå med alle sine foredrag, måltider og underholdning. Det er godt for dine nærmeste å få hjem en med litt energi. 

Utsjekk senest 12:00. Husk å gjør opp alle bar-regninger og annet du har satt på rommet.

Takk for denne gang! 

Etter en festmiddag gjør det godt med en deilig frokost.
God tur hjem!

Påmelding

Påmelding pakker - alle priser ekskl.mva

Deltagerpakker skreddersys ikke. Full Pakke er 2d konferanse + 2xlunsj og 2xmiddag. Dagpakke er 1xlunsj og 1xmiddag. Standdeltagerpakke er 2xlunsj og 2xmiddag. Drikke til middagene.
Velg pakke (priser er ekskl.mva) 

Velg overnattingsdøgn (priser er ekskl.mva)

Overnatting  

Alle bookinger skjer gjennom Norsk Kjøpesenterforening. Gjelder også evt endringer. Må sendes skriftlig til post@kjopesenterforeningen.no.

Velg dager 

Deltakerinformasjon

Navn

Fakturamottaker