– Denne prisen vil bli gitt til et senter eller kjede som har laget en fremragende, tidsbegrenset aktivitet med et tydelig mål og målbar effekt. Aktiviteten vurderes i forhold til kreativitet og nyskapende (50%), gjennomføring (20%), mediabruk og PR (15%) samt effekt og resultater (15%).

Vurderingskriterier

  • Målsetning med kampanjen
  • Kreativitet og nyskapende
  • Effekten av kampanjen (omsetningsøkning, endrede holdninger etc).
  • Andre effekter av kampanjen
  • Kostnader med gjennomføring av kampanjen og andel av totalt markedsføringsbudsjett.
  • Din subjektive vurdering hvorfor kampanjen fortjener å vinne.

PÅMELDINGSFRIST FREDAG 26. JANUAR 2024

Påmeldingsavgift er 2 000 kr. ekskl. mva. Man kan sende inn flere bidrag i denne kategorien uten å måtte betale for de utover ett bidrag.

Påmelding Årets markedsaktivitet 2023

Fakturaadresse

Kommenter hvis du sender vedlegg i stedet.