Det skal lønne seg å være medlem hos oss. Våre over 520 medlemmer fra 190 selskaper rundt om i landet får svært gunstige priser på våre arrangementer. Det gjelder ikke bare personer, men også for bedrifter. Allerede ved påmelding til den årlige Kjøpesenterkonferansen har du spart inn mer enn medlemskapsavgiften. Flere av arrangementer vil være gratis for våre medlemmer.

Norsk Kjøpesenterforening skal styrke og fremme kjøpesenterbransjen i Norge gjennom informasjon, aktiviteter og seminarer med mål om å øke kompetansen og innsikten for kjøpesenter, handels-, service-, og serveringsaktører i Norge.

Her ser du hvilke bedrifter som er medlem hos oss

MEDLEMSREGLER

Medlemskapet varer ett kalenderår og blir automatisk videreført etter 31. desember. For kommende år må oppsigelse skje pr mail til post@kjopesenterforeningen.no innen 31. desember.

Alle medlemmer er personlige, også de som står oppført under bedriftsmedlemskap. Skal man få fordeler av medlemskapet må man derfor være ett navngitt medlem. Hvis en person slutter eller går over i en annen stilling kan medlemsskapet fritt overdras til en i samme selskap (org.nr). Dette skal meldes skriftlig til oss. Man kan ikke bytte personer frem og tilbake ved påmeldinger til enkelte av våre arrangementer.

Vi har to typer medlemskap:

Medlemsskap individuelt eller for bedrifter/sentre/foreninger/leverandører etc. Det lønner seg med bedriftsmedlemskap når man er tre eller fler personer. Ved bedriftsmedlemskap kan man melde på sa mange man vil. Det koster 13 500 kr pr femte person, og ved 6-9 medl, 11-14 medl osv koster disse 4 000 kr pr pers. F.eks koster da åtte medlemmer 24 000 kr = 3.000,- pr pers.

For bedrifter som ønsker å ha stand på våre konferanser lønner det seg med bedriftsmedlemskap da dette gir rabatt på standleie høyere enn medlemskapsprisen samt at alle standdeltakere også får høyere rabatt.

Medlemskap Retail, både Enkelt- og Bedriftsmedlemskap for butikk-, serverings- og servicekjeder med minimum ett fysisk utsalgssted i Norge. Er man tre eller fler personer lønner det seg med Bedriftsmedlemskap Retail

Våre medlemspriser ut 2024

4 900,-

Individuelt medlemskap

13 500,-

Bedriftsmedlemskap (inntil 5 personlige)

3 300,-

Individuelt medlemskap RETAIL (minimum 1 salgssted i Norge)

9 500,-

Bedriftsmedlemskap RETAIL (minimum 1 salgssted i Norge, inntil 5 personlige)

Alle priser er ekskl.mva

Kontakt oss gjerne på post@kjopesenterforeningen.no ved spørsmål om medlemskap.

Meld deg inn i dag – det lønner seg!